Spațiu de birou frumos proiectat pentru 1-2 persoană în Spaces Expo
Specificații
Descriere
Propulsați-vă afacerea către succes cu un birou profesionist doar pentru dvs.
Faceți afaceri într-o comunitate profesională dinamică
Sunteți gata să interacționați cu companii de top și să profitați de faptul că faceți parte din noul centru de afaceri bucureștean? Alegeți una dintre opțiunile flexibile și spațioase de săli de instruire, conferințe și co-working disponibile în Expo Business Park clădirea 2 din Bd. Expoziției, iar afacerea dumneavoastră va prospera.
Facilitățile de ultimă generație din fiecare încăpere sunt standard, iar această structură modernă, cu șapte etaje, cu o superbă fațadă din sticlă, se mândrește cu multe alte caracteristici, printre care o curte interioară și un restaurant cu terasă. La Expo Business Park clădirea 2, veți fi o parte din subdiviziunea nordică a pieței bucureștene o zonă strălucitoare și fascinantă a orașului. În imediata apropiere se află Arcul de Triumf, Grădinile japoneze din Parcul Herăstrău, Ștrandul Tineretului și chiar luxul unui hotel din lanțul Sofitel.
Creați și personalizați un mediu cu dimensiuni perfecte pentru o echipă de 1 angajat cu 8 m2 de spațiu de birou privat în Spaces Expo. Birourile noastre mici sunt furnizate la cheie (utilitati, mobilier, curatenie, securitate, asistenta receptive, wifi si telefonie), accesibile nonstop și includ acces nelimitat la lucru în comun la clubul nostru de afaceri în timpul programului de lucru. Și, pentru că știm cât de rapid se pot schimba afacerile, nu vă vom cere niciodată să încheiați un contract pe viață condițiile noastre contractuale sunt flexibile și personalizate după nevoile dvs. specifice.
Birourile private Spaces includ:
Acces la rețeaua noastră globală cu mii de locații în toată lumea
Recepție și echipă de asistență prietenoasă
Tehnologie și Wi-Fi securizat, destinate afacerilor
Imprimante și acces la asistență din partea administratorului
Curățenie, utilități și pază
Spațiu de birou disponibil cu ora, pe zi sau lunar
Evenimente regulate de socializare și comunitare
Rezervare și gestionare facilă a conturilor prin intermediul aplicației noastre
Configurații personalizabile și flexibile
Spații de lucru care amplifică și evoluează alături de afacerea dvs.
Mobilier ergonomic de înaltă calitate
Access 24/7
Acces suplimentar la 50 m2 de spațiu de lucru în comun
Prețurile încep de la 2720 RON
*Prețul este în funcție de disponibilitate.
**Pentru informarea dvs., toate imaginile din această enumerare provin din locațiile Spaces, dar este posibil să nu corespundă cu aceasta.
Contactați-ne
Anunțuri recomandate
Pentru a contacta acest utilizator, intră în contul tău Romimo.ro sau creează-ți rapid un cont nou!