Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:
Spațiu de birou privat pentru 3 persoane în Regus Green Gate
7

Spațiu de birou privat pentru 3 persoane în Regus Green Gate

Spațiu de lucru productiv pentru trei persoane cu toate serviciile incluse. Lucrați într-un centru comercial unic lângă cartierul de afaceri Lăsați-vă inspirați de verdeața de jur împrejur în timp ce lucrați în București. Green Gate este o clădire de sticlă emblematică în care arhitectura modernă se întâlnește cu lumea în aer liber, iar grădinile verticale pot fi admirate în interior și în exterior. Bucurați-vă de lumina naturală care pătrunde prin ferestre ample în spații de lucru elegante. Beți o cafea revigorantă la cafeneaua din incintă și bucurați-vă de aerul proaspăt de pe terasa în aer liber. În timpul pauzei, explorați magazinele și restaurantele din zonă sau porniți într-o scurtă călătorie cu tramvaiul sau autobuzul în centrul orașului. Construiți un cămin pentru afacerea dumneavoastră cu un spațiu de birou privat de 15 metri pătrați în Regus Green Gate, ideal pentru 3 angajați. Birourile noastre medii sunt complet echipate și au toate serviciile incluse - de la mobilier la rețeaua WiFi de mare viteză - ca dumneavoastră să vă puteți concentra pe dezvoltarea afacerii dumneavoastră. Găsiți un spațiu de birou flexibil pe care îl puteți închiria fie și numai pentru o zi, sau rămâneți la noi pentru mai mult timp și personalizați-vă spațiul pentru a-l potrivi nevoilor specifice ale afacerii dumneavoastră. Biroul privat Regus include: Acces la rețeaua noastră globală cu mii de locații în întreaga lume Echipă de asistență și personal de recepție bine pregătit Tehnologie și rețea Wi-Fi sigure, la standarde profesionale Imprimante și acces la servicii de asistență administrativă Curățenie, utilități, mentenanta, mobilier, wifi și servicii de pază Spațiu de birou disponibil cu ora, cu ziua sau cu luna Evenimente periodice de networking și comunitate Rezervare simplă și administrare cont prin aplicația noastră Configurații personalizabile și flexibile Extindeți-vă sau mutați-vă în alte locații în funcție de nevoile dumneavoastră Mobilier ergonomic, de înaltă calitate Acces suplimentar la 60 metri pătrați de spațiu de lucru comun Access gratuity la salile de sedinta comunitate Prețurile încep de la 3460 RON *Prețul este în funcție de disponibilitate **Toate imaginile prezentate în această ofertă aparțin locațiilor noastre, dar este posibil să nu fie chiar din acest centru. Întrebați acum

60.0 m2

Sector 5, Bucuresti

Acces nelimitat la spațiu de birou în plan deschis pentru 10 persoane în Spaces Business Garden
6

Acces nelimitat la spațiu de birou în plan deschis pentru 10 persoane în Spaces Business Garden

Găsiți un spațiu de birou în plan deschis care este configurat să susțină echipele de 10 angajați și îndeplinește toate nevoile dvs. The largest city in Romania, Bucharest, is home to more than 1.76 million people and over 186,000 businesses. Join them with flexible, scalable office space at the heart of one of Europe's fastest-growing economies. Within easy walking distance of Grozavesti and Gara de Nord metro stations, and just 750m away from București Basarab Railway Station, our Business Garden offices offer direct access to all areas of the city and key destinations across the Bucharest Metropolitan Area. Welcome visitors from Europe s most important commercial hubs, including Barcelona, Frankfurt, London and Paris at Henri Coandă International Airport less than 17km away. Designed with sustainability and well-being front of mind, Bucharest s Business Garden combines a unique mix of indoor and outdoor workspaces with state-of-the-art amenities, including bespoke facilities for cyclists and electric vehicle drivers. Our premium first floor office space offers something for everyone, from private office suites to open-plan co-working areas and fully equipped meeting rooms. Make the Business Garden your permanent home or book whatever space you need for as long as you need it with our app. Unwind after work with a game of ping-pong, basketball or volleyball in the on-site multi-sport court, or a meal at one of the nearby restaurants. Creșteți echipa și dezvoltați-vă afacerea cu 45 m2 de spațiu de birou în plan deschis în Spaces Business Garden, perfect pentru 10 angajați. Birourile noastre mari sunt complet la cheie, accesibile nonstop și includ acces nelimitat la lucru în comun la clubul nostru de afaceri în timpul programului de lucru. Și, pentru că știm cât de rapid se pot schimba afacerile, nu vă vom cere niciodată să încheiați un contract pe viață condițiile noastre contractuale sunt flexibile și personalizate după nevoile dvs. specifice. Birourile Spaces în plan deschis includ: Acces la rețeaua noastră globală cu mii de locații în toată lumea Recepție și echipă de asistență cu un nivel ridicat de instruire Tehnologie și WiFi securizat, destinate afacerilor Imprimante și acces la asistență din partea administratorului Curățenie, utilități și pază Spațiu de birou disponibil cu ora, pe zi sau lunar Evenimente regulate de socializare și comunitare Rezervare și gestionare facilă a conturilor prin intermediul aplicației noastre Configurații personalizabile și flexibile Scalați sau mutați locații care să corespundă nevoilor dvs. Mobilier ergonomic de înaltă calitate Access 24 7 Acces suplimentar la 110 m2 de spațiu de lucru în comun Prețurile încep de la 10730  *Prețul este în funcție de disponibilitate. **Pentru informarea dvs., toate imaginile din această enumerare provin din locațiile Spaces, dar este posibil să nu corespundă cu aceasta. Contactați-ne

110.0 m2

Sector 1, Bucuresti

Spațiu de birou frumos proiectat pentru 5 persoane în Spaces Business Garden
6

Spațiu de birou frumos proiectat pentru 5 persoane în Spaces Business Garden

Accesați spații de birou frumos proiectate, create pentru a ajuta echipele de cinci persoane să prospere. The largest city in Romania, Bucharest, is home to more than 1.76 million people and over 186,000 businesses. Join them with flexible, scalable office space at the heart of one of Europe's fastest-growing economies. Within easy walking distance of Grozavesti and Gara de Nord metro stations, and just 750m away from București Basarab Railway Station, our Business Garden offices offer direct access to all areas of the city and key destinations across the Bucharest Metropolitan Area. Welcome visitors from Europe s most important commercial hubs, including Barcelona, Frankfurt, London and Paris at Henri Coandă International Airport less than 17km away. Designed with sustainability and well-being front of mind, Bucharest s Business Garden combines a unique mix of indoor and outdoor workspaces with state-of-the-art amenities, including bespoke facilities for cyclists and electric vehicle drivers. Our premium first floor office space offers something for everyone, from private office suites to open-plan co-working areas and fully equipped meeting rooms. Make the Business Garden your permanent home or book whatever space you need for as long as you need it with our app. Unwind after work with a game of ping-pong, basketball or volleyball in the on-site multi-sport court, or a meal at one of the nearby restaurants. Creați și personalizați un mediu cu dimensiuni perfecte pentru o echipă de 5 angajați cu 30 m2 de spațiu de birou privat în Spaces Unirii. Birourile noastre mari sunt furnizate la cheie (utilitati, mobilier, curatenie, securitate, asistenta receptive, wifi si telefonie), accesibile nonstop și includ acces nelimitat la lucru în comun la clubul nostru de afaceri în timpul programului de lucru. Și, pentru că știm cât de rapid se pot schimba afacerile, nu vă vom cere niciodată să încheiați un contract pe viață condițiile noastre contractuale sunt flexibile și personalizate după nevoile dvs. specifice. Birourile private Spaces includ: Acces la rețeaua noastră globală cu mii de locații în toată lumea Recepție și echipă de asistență prietenoasă Tehnologie și Wi-Fi securizat, destinate afacerilor Imprimante și acces la asistență din partea administratorului Curățenie, utilități și pază Spațiu de birou disponibil cu ora, pe zi sau lunar Evenimente regulate de socializare și comunitare Rezervare și gestionare facilă a conturilor prin intermediul aplicației noastre Configurații personalizabile și flexibile Spații de lucru care amplifică și evoluează alături de afacerea dvs. Mobilier ergonomic de înaltă calitate Access 24 7 Acces suplimentar la 75 m2 de spațiu de lucru în comun Prețurile încep de la 6250  *Prețul este în funcție de disponibilitate. **Pentru informarea dvs., toate imaginile din această enumerare provin din locațiile Spaces, dar este posibil să nu corespundă cu aceasta. Contactați-ne

75.0 m2

Sector 1, Bucuresti

Spațiu de birou privat cu servicii complete pentru dvs. și echipa dvs. în Spaces Business Garden
6

Spațiu de birou privat cu servicii complete pentru dvs. și echipa dvs. în Spaces Business Garden

Rezervați un birou complet, la cheie pentru patru persoane, iar noi ne vom ocupa de toate celelalte aspecte. The largest city in Romania, Bucharest, is home to more than 1.76 million people and over 186,000 businesses. Join them with flexible, scalable office space at the heart of one of Europe's fastest-growing economies. Within easy walking distance of Grozavesti and Gara de Nord metro stations, and just 750m away from București Basarab Railway Station, our Business Garden offices offer direct access to all areas of the city and key destinations across the Bucharest Metropolitan Area. Welcome visitors from Europe s most important commercial hubs, including Barcelona, Frankfurt, London and Paris at Henri Coandă International Airport less than 17km away. Designed with sustainability and well-being front of mind, Bucharest s Business Garden combines a unique mix of indoor and outdoor workspaces with state-of-the-art amenities, including bespoke facilities for cyclists and electric vehicle drivers. Our premium first floor office space offers something for everyone, from private office suites to open-plan co-working areas and fully equipped meeting rooms. Make the Business Garden your permanent home or book whatever space you need for as long as you need it with our app. Unwind after work with a game of ping-pong, basketball or volleyball in the on-site multi-sport court, or a meal at one of the nearby restaurants. Creați și personalizați un mediu cu dimensiuni perfecte pentru o echipă de 4 angajați cu 20 m2 de spațiu de birou privat în Spaces Business Garden. Birourile noastre medii sunt furnizate la cheie (utilitati, mobilier, curatenie, securitate, asistenta receptive, wifi si telefonie), accesibile nonstop și includ acces nelimitat la lucru în comun la clubul nostru de afaceri în timpul programului de lucru. Și, pentru că știm cât de rapid se pot schimba afacerile, nu vă vom cere niciodată să încheiați un contract pe viață condițiile noastre contractuale sunt flexibile și personalizate după nevoile dvs. specifice. Birourile private Spaces includ: Acces la rețeaua noastră globală cu mii de locații în toată lumea Recepție și echipă de asistență prietenoasă Tehnologie și Wi-Fi securizat, destinate afacerilor Imprimante și acces la asistență din partea administratorului Curățenie, utilități și pază Spațiu de birou disponibil cu ora, pe zi sau lunar Evenimente regulate de socializare și comunitare Rezervare și gestionare facilă a conturilor prin intermediul aplicației noastre Configurații personalizabile și flexibile Spații de lucru care amplifică și evoluează alături de afacerea dvs. Mobilier ergonomic de înaltă calitate Access 24 7 Acces suplimentar la 60 m2 de spațiu de lucru în comun Prețurile încep de la 6250  *Prețul este în funcție de disponibilitate. **Pentru informarea dvs., toate imaginile din această enumerare provin din locațiile Spaces, dar este posibil să nu corespundă cu aceasta. Contactați-ne

60.0 m2

Sector 1, Bucuresti

Spațiu de birou profesionist în Spaces Business Garden în condiții complet flexibile
8

Spațiu de birou profesionist în Spaces Business Garden în condiții complet flexibile

Spațiu de birou personalizat pentru trei membri ai echipei care este furnizat cu toate serviciile acoperite. The largest city in Romania, Bucharest, is home to more than 1.76 million people and over 186,000 businesses. Join them with flexible, scalable office space at the heart of one of Europe's fastest-growing economies. Within easy walking distance of Grozavesti and Gara de Nord metro stations, and just 750m away from București Basarab Railway Station, our Business Garden offices offer direct access to all areas of the city and key destinations across the Bucharest Metropolitan Area. Welcome visitors from Europe s most important commercial hubs, including Barcelona, Frankfurt, London and Paris at Henri Coandă International Airport less than 17km away. Designed with sustainability and well-being front of mind, Bucharest s Business Garden combines a unique mix of indoor and outdoor workspaces with state-of-the-art amenities, including bespoke facilities for cyclists and electric vehicle drivers. Our premium first floor office space offers something for everyone, from private office suites to open-plan co-working areas and fully equipped meeting rooms. Make the Business Garden your permanent home or book whatever space you need for as long as you need it with our app. Unwind after work with a game of ping-pong, basketball or volleyball in the on-site multi-sport court, or a meal at one of the nearby restaurants. Creați și personalizați un mediu cu dimensiuni perfecte pentru o echipă de 3 angajați cu 15 m2 de spațiu de birou privat în Spaces Business Garden. Birourile noastre medii sunt furnizate la cheie (utilitati, mobilier, curatenie, securitate, asistenta receptive, wifi si telefonie), accesibile nonstop și includ acces nelimitat la lucru în comun la clubul nostru de afaceri în timpul programului de lucru. Și, pentru că știm cât de rapid se pot schimba afacerile, nu vă vom cere niciodată să încheiați un contract pe viață condițiile noastre contractuale sunt flexibile și personalizate după nevoile dvs. specifice. Birourile private Spaces includ: Acces la rețeaua noastră globală cu mii de locații în toată lumea Recepție și echipă de asistență prietenoasă Tehnologie și Wi-Fi securizat, destinate afacerilor Imprimante și acces la asistență din partea administratorului Curățenie, utilități și pază Spațiu de birou disponibil cu ora, pe zi sau lunar Evenimente regulate de socializare și comunitare Rezervare și gestionare facilă a conturilor prin intermediul aplicației noastre Configurații personalizabile și flexibile Spații de lucru care amplifică și evoluează alături de afacerea dvs. Mobilier ergonomic de înaltă calitate Access 24 7 Acces suplimentar la 60 m2 de spațiu de lucru în comun Prețurile încep de la 3570 *Prețul este în funcție de disponibilitate. **Pentru informarea dvs., toate imaginile din această enumerare provin din locațiile Spaces, dar este posibil să nu corespundă cu aceasta. Contactați-ne

60.0 m2

Sector 1, Bucuresti

Acces nelimitat 24 7 la spațiu de birou pentru 2 persoane în Spaces Business Garden
5

Acces nelimitat 24 7 la spațiu de birou pentru 2 persoane în Spaces Business Garden

Un mediu de lucru complet personalizabil și de dimensiuni ideale pentru două persoane. The largest city in Romania, Bucharest, is home to more than 1.76 million people and over 186,000 businesses. Join them with flexible, scalable office space at the heart of one of Europe's fastest-growing economies. Within easy walking distance of Grozavesti and Gara de Nord metro stations, and just 750m away from București Basarab Railway Station, our Business Garden offices offer direct access to all areas of the city and key destinations across the Bucharest Metropolitan Area. Welcome visitors from Europe s most important commercial hubs, including Barcelona, Frankfurt, London and Paris at Henri Coandă International Airport less than 17km away. Designed with sustainability and well-being front of mind, Bucharest s Business Garden combines a unique mix of indoor and outdoor workspaces with state-of-the-art amenities, including bespoke facilities for cyclists and electric vehicle drivers. Our premium first floor office space offers something for everyone, from private office suites to open-plan co-working areas and fully equipped meeting rooms. Make the Business Garden your permanent home or book whatever space you need for as long as you need it with our app. Unwind after work with a game of ping-pong, basketball or volleyball in the on-site multi-sport court, or a meal at one of the nearby restaurants. Creați și personalizați un mediu cu dimensiuni perfecte pentru o echipă de 2 angajați cu 10 m2 de spațiu de birou privat în Spaces Business Garden. Birourile noastre mici sunt furnizate la cheie (utilitati, mobilier, curatenie, securitate, asistenta receptive, wifi si telefonie), accesibile nonstop și includ acces nelimitat la lucru în comun la clubul nostru de afaceri în timpul programului de lucru. Și, pentru că știm cât de rapid se pot schimba afacerile, nu vă vom cere niciodată să încheiați un contract pe viață condițiile noastre contractuale sunt flexibile și personalizate după nevoile dvs. specifice. Birourile private Spaces includ: Acces la rețeaua noastră globală cu mii de locații în toată lumea Recepție și echipă de asistență prietenoasă Tehnologie și Wi-Fi securizat, destinate afacerilor Imprimante și acces la asistență din partea administratorului Curățenie, utilități și pază Spațiu de birou disponibil cu ora, pe zi sau lunar Evenimente regulate de socializare și comunitare Rezervare și gestionare facilă a conturilor prin intermediul aplicației noastre Configurații personalizabile și flexibile Spații de lucru care amplifică și evoluează alături de afacerea dvs. Mobilier ergonomic de înaltă calitate Access 24 7 Acces suplimentar la 50 m2 de spațiu de lucru în comun Prețurile încep de la 2300 *Prețul este în funcție de disponibilitate. **Pentru informarea dvs., toate imaginile din această enumerare provin din locațiile Spaces, dar este posibil să nu corespundă cu aceasta. Contactați-ne

50.0 m2

Sector 1, Bucuresti

Spațiu de birou frumos proiectat pentru 1 persoană în Spaces Business Garden
5

Spațiu de birou frumos proiectat pentru 1 persoană în Spaces Business Garden

Propulsați-vă afacerea către succes cu un birou profesionist doar pentru dvs. The largest city in Romania, Bucharest, is home to more than 1.76 million people and over 186,000 businesses. Join them with flexible, scalable office space at the heart of one of Europe's fastest-growing economies. Within easy walking distance of Grozavesti and Gara de Nord metro stations, and just 750m away from București Basarab Railway Station, our Business Garden offices offer direct access to all areas of the city and key destinations across the Bucharest Metropolitan Area. Welcome visitors from Europe s most important commercial hubs, including Barcelona, Frankfurt, London and Paris at Henri Coandă International Airport less than 17km away. Designed with sustainability and well-being front of mind, Bucharest s Business Garden combines a unique mix of indoor and outdoor workspaces with state-of-the-art amenities, including bespoke facilities for cyclists and electric vehicle drivers. Our premium first floor office space offers something for everyone, from private office suites to open-plan co-working areas and fully equipped meeting rooms. Make the Business Garden your permanent home or book whatever space you need for as long as you need it with our app. Unwind after work with a game of ping-pong, basketball or volleyball in the on-site multi-sport court, or a meal at one of the nearby restaurants. Creați și personalizați un mediu cu dimensiuni perfecte pentru o echipă de 1 angajat cu 8 m2 de spațiu de birou privat în Spaces Business Garden. Birourile noastre mici sunt furnizate la cheie (utilitati, mobilier, curatenie, securitate, asistenta receptive, wifi si telefonie), accesibile nonstop și includ acces nelimitat la lucru în comun la clubul nostru de afaceri în timpul programului de lucru. Și, pentru că știm cât de rapid se pot schimba afacerile, nu vă vom cere niciodată să încheiați un contract pe viață condițiile noastre contractuale sunt flexibile și personalizate după nevoile dvs. specifice. Birourile private Spaces includ: Acces la rețeaua noastră globală cu mii de locații în toată lumea Recepție și echipă de asistență prietenoasă Tehnologie și Wi-Fi securizat, destinate afacerilor Imprimante și acces la asistență din partea administratorului Curățenie, utilități și pază Spațiu de birou disponibil cu ora, pe zi sau lunar Evenimente regulate de socializare și comunitare Rezervare și gestionare facilă a conturilor prin intermediul aplicației noastre Configurații personalizabile și flexibile Spații de lucru care amplifică și evoluează alături de afacerea dvs. Mobilier ergonomic de înaltă calitate Access 24 7 Acces suplimentar la 50 m2 de spațiu de lucru în comun Prețurile încep de la 1740  *Prețul este în funcție de disponibilitate. **Pentru informarea dvs., toate imaginile din această enumerare provin din locațiile Spaces, dar este posibil să nu corespundă cu aceasta. Contactați-ne

50.0 m2

Sector 1, Bucuresti

Rezervați un loc de muncă rezervat în colaborare, în Spaces Business Garden
5

Rezervați un loc de muncă rezervat în colaborare, în Spaces Business Garden

The largest city in Romania, Bucharest, is home to more than 1.76 million people and over 186,000 businesses. Join them with flexible, scalable office space at the heart of one of Europe's fastest-growing economies. Within easy walking distance of Grozavesti and Gara de Nord metro stations, and just 750m away from București Basarab Railway Station, our Business Garden offices offer direct access to all areas of the city and key destinations across the Bucharest Metropolitan Area. Welcome visitors from Europe s most important commercial hubs, including Barcelona, Frankfurt, London and Paris at Henri Coandă International Airport less than 17km away. Designed with sustainability and well-being front of mind, Bucharest s Business Garden combines a unique mix of indoor and outdoor workspaces with state-of-the-art amenities, including bespoke facilities for cyclists and electric vehicle drivers. Our premium first floor office space offers something for everyone, from private office suites to open-plan co-working areas and fully equipped meeting rooms. Make the Business Garden your permanent home or book whatever space you need for as long as you need it with our app. Unwind after work with a game of ping-pong, basketball or volleyball in the on-site multi-sport court, or a meal at one of the nearby restaurants. În cadrul Spaces, oferim spații de lucru frumos proiectate pentru companii de toate dimensiunile chiar dacă este nevoie de un singur spațiu. Alegeți un birou dedicat într-un mediu de lucru deschis pentru colaborare sau optați pentru mai multă intimitate cu un birou privat. Cu abonamente începând de la L645, veți obține acces la o mare varietate de spații de lucru și de servicii, în orice locație Spaces din jurul lumii, asigurând faptul că veți găsi locul perfect pentru fiecare nevoie de afaceri. Un abonament Spaces include: Spațiu de lucru rezervat în clubul nostru de afaceri sau într-un birou comun, accesibil nonstop pentru dvs. și un invitat Acces nelimitat la rețeaua noastră globală cu mii de locații în toată lumea Tehnologie și Wi-Fi securizat, destinate afacerilor Spatiu pentru depozitare în condiții de siguranță Adresă de afaceri profesională și gestionarea corespondenței Acces la imprimanta, suport administrativ Recepție și echipă de asistență prietenoasă Curățenie, utilități și pază Evenimente regulate de socializare și comunitare Rezervare și gestionare facilă a conturilor prin intermediul aplicației noastre *Prețul este în funcție de disponibilitate. **Pentru informarea dvs., toate imaginile din această enumerare provin din locațiile Spaces, dar este posibil să nu corespundă cu aceasta. Contactați-ne

10.0 m2

Sector 1, Bucuresti

Lucrați de oriunde cu un birou virtual în Spaces Business Garden
5

Lucrați de oriunde cu un birou virtual în Spaces Business Garden

The largest city in Romania, Bucharest, is home to more than 1.76 million people and over 186,000 businesses. Join them with flexible, scalable office space at the heart of one of Europe's fastest-growing economies. Within easy walking distance of Grozavesti and Gara de Nord metro stations, and just 750m away from București Basarab Railway Station, our Business Garden offices offer direct access to all areas of the city and key destinations across the Bucharest Metropolitan Area. Welcome visitors from Europe s most important commercial hubs, including Barcelona, Frankfurt, London and Paris at Henri Coandă International Airport less than 17km away. Designed with sustainability and well-being front of mind, Bucharest s Business Garden combines a unique mix of indoor and outdoor workspaces with state-of-the-art amenities, including bespoke facilities for cyclists and electric vehicle drivers. Our premium first floor office space offers something for everyone, from private office suites to open-plan co-working areas and fully equipped meeting rooms. Make the Business Garden your permanent home or book whatever space you need for as long as you need it with our app. Unwind after work with a game of ping-pong, basketball or volleyball in the on-site multi-sport court, or a meal at one of the nearby restaurants. Aveți parte de tot ceea ce vă trebuie pentru a facilita conexiuni noi și pentru a construi o prezență de afaceri. Obțineți o adresă profesionistă de primă mână cu gestionarea corespondenței, servicii de răspundere la apelurile telefonice și acces la evenimentele de socializare. Pentru a vă oferi și mai mult, veți obține acces la spațiul de lucru și de întâlniri în mii de locații din rețeaua noastră globală de câte ori aveți nevoie. Biroul virtual Spaces include: Opțiuni care variază de la o adresă de afaceri la numere de telefon și acces la spațiul de lucru Recepționeri prietenoși care îi întâmpină pe invitații dvs. Asistență clienți nonstop Evenimente regulate de socializare și comunitare Opțiuni de redirecționare a corespondenței, care variază de la zilnic, săptămânal sau la cerere Alegerea unui număr de telefon regional sau național Servicii profesioniste de răspundere la apelurile telefonice Asistență administrativă Acces la cerere la spațiul de birou și de coworking Prețurile încep de la 429 *Prețul este în funcție de disponibilitate. **Pentru informarea dvs., toate imaginile din această enumerare provin din locațiile Spaces, dar este posibil să nu corespundă cu aceasta. Contactați-ne

10.0 m2

Sector 1, Bucuresti

Spațiu de birou privat pentru 1 persoană în Regus Hermes
5

Spațiu de birou privat pentru 1 persoană în Regus Hermes

Concentrați-vă asupra dezvoltării afacerii dumneavoastră într-un birou profesional doar pentru dumneavoastră. Conduceți-vă afacerea dintr-un parc de afaceri plin de viață Găsiți un echilibru perfect între viața profesională și viața personală în București, înconjurați de companii și zone rezidențiale în egală măsură. Centrul Hermes este o clădire de sticlă impunătoare, într-una dintre cele mai importante zone comerciale ale capitalei, la doar 10 minute de cartierul central de afaceri. Lucrați productiv în spații aerisite și luminoase, făcând pauze răcoritoare în cafeneaua tentantă. Ați terminat munca pe ziua de azi? Relaxați-vă într-unul dintre numeroasele restaurante și cafenele din apropiere sau faceți o scurtă plimbare cu autobuzul pentru a vă bucura de atracțiile și sunetele din centrul Bucureștiului. Construiți un cămin pentru afacerea dumneavoastră cu un spațiu de birou privat de 8 metri pătrați în Regus Hermes, ideal pentru 1 angajat. Birourile noastre mici sunt complet echipate și au toate serviciile incluse - de la mobilier la rețeaua WiFi de mare viteză - ca dumneavoastră să vă puteți concentra pe dezvoltarea afacerii dumneavoastră. Găsiți un spațiu de birou flexibil pe care îl puteți închiria fie și numai pentru o zi, sau rămâneți la noi pentru mai mult timp și personalizați-vă spațiul pentru a-l potrivi nevoilor specifice ale afacerii dumneavoastră. Biroul privat Regus include: Acces la rețeaua noastră globală cu mii de locații în întreaga lume Echipă de asistență și personal de recepție bine pregătit Tehnologie și rețea Wi-Fi sigure, la standarde profesionale Imprimante și acces la servicii de asistență administrativă Curățenie, utilități, mentenanta, mobilier, wifi și servicii de pază Spațiu de birou disponibil cu ora, cu ziua sau cu luna Evenimente periodice de networking și comunitate Rezervare simplă și administrare cont prin aplicația noastră Configurații personalizabile și flexibile Extindeți-vă sau mutați-vă în alte locații în funcție de nevoile dumneavoastră Mobilier ergonomic, de înaltă calitate Acces suplimentar la 50 metri pătrați de spațiu de lucru comun Access gratuit la salile de sedinta comunitate Prețurile încep de la 1430 RON *Prețul este în funcție de disponibilitate **Toate imaginile prezentate în această ofertă aparțin locațiilor noastre, dar este posibil să nu fie chiar din acest centru. Întrebați acum

50.0 m2

Sector 2, Bucuresti

Abonamente flexibile de co-working în Regus Green Gate
12

Abonamente flexibile de co-working în Regus Green Gate

Lucrați oriunde și oricum simțiți nevoia, cu un abonament Regus pentru co-working. Cu prețuri începând de la 359 RON, oferim flexibilitatea și libertatea de adaptare la orice stil de lucru. Pur și simplu intrați în orice locație din rețeaua noastră globală extinsă și apucați-vă de lucru oricât de rar sau des aveți nevoie. Lucrați într-un centru comercial unic lângă cartierul de afaceri Lăsați-vă inspirați de verdeața de jur împrejur în timp ce lucrați în București. Green Gate este o clădire de sticlă emblematică în care arhitectura modernă se întâlnește cu lumea în aer liber, iar grădinile verticale pot fi admirate în interior și în exterior. Bucurați-vă de lumina naturală care pătrunde prin ferestre ample în spații de lucru elegante. Beți o cafea revigorantă la cafeneaua din incintă și bucurați-vă de aerul proaspăt de pe terasa în aer liber. În timpul pauzei, explorați magazinele și restaurantele din zonă sau porniți într-o scurtă călătorie cu tramvaiul sau autobuzul în centrul orașului. Un abonament Regus pentru co-working include: Masă de birou nededicată într-un spațiu de co-working pentru dumneavoastră și un invitat Acces la rețeaua noastră globală cu mii de locații în întreaga lume Tehnologie și rețea Wi-Fi sigure, la standarde profesionale access la imprimante și la servicii de asistență administrativă Echipă de asistență și personal de recepție bine pregătit Curățenie, utilități și servicii de pază Evenimente periodice de networking și comunitate Rezervare simplă și administrare cont prin aplicația noastră Produsul nu se poate utiliza pentru inregistrare sediu social *Prețul este în funcție de disponibilitate **Toate imaginile prezentate în această ofertă aparțin locațiilor noastre, dar este posibil să nu fie chiar din acest centru. Întrebați acum

10.0 m2

Sector 5, Bucuresti

Spațiu de birou privat pentru 5 persoane în Regus Hermes
8

Spațiu de birou privat pentru 5 persoane în Regus Hermes

Acces la un spațiu de birou luminos și plin de inspirație conceput pentru a ajuta echipe de cinci personae să dea randament maxim. Conduceți-vă afacerea dintr-un parc de afaceri plin de viață Găsiți un echilibru perfect între viața profesională și viața personală în București, înconjurați de companii și zone rezidențiale în egală măsură. Centrul Hermes este o clădire de sticlă impunătoare, într-una dintre cele mai importante zone comerciale ale capitalei, la doar 10 minute de cartierul central de afaceri. Lucrați productiv în spații aerisite și luminoase, făcând pauze răcoritoare în cafeneaua tentantă. Ați terminat munca pe ziua de azi? Relaxați-vă într-unul dintre numeroasele restaurante și cafenele din apropiere sau faceți o scurtă plimbare cu autobuzul pentru a vă bucura de atracțiile și sunetele din centrul Bucureștiului. Construiți un cămin pentru afacerea dumneavoastră cu un spațiu de birou privat de 30 metri pătrați în Regus Hermes, ideal pentru 5 angajați. Birourile noastre mari sunt complet echipate și au toate serviciile incluse - de la mobilier la rețeaua WiFi de mare viteză - ca dumneavoastră să vă puteți concentra pe dezvoltarea afacerii dumneavoastră. Găsiți un spațiu de birou flexibil pe care îl puteți închiria fie și numai pentru o zi, sau rămâneți la noi pentru mai mult timp și personalizați-vă spațiul pentru a-l potrivi nevoilor specifice ale afacerii dumneavoastră. Biroul privat Regus include: Acces la rețeaua noastră globală cu mii de locații în întreaga lume Echipă de asistență și personal de recepție bine pregătit Tehnologie și rețea Wi-Fi sigure, la standarde profesionale Imprimante și acces la servicii de asistență administrativă Curățenie, utilități, mentenanta, mobilier, wifi și servicii de pază Spațiu de birou disponibil cu ora, cu ziua sau cu luna Evenimente periodice de networking și comunitate Rezervare simplă și administrare cont prin aplicația noastră Configurații personalizabile și flexibile Extindeți-vă sau mutați-vă în alte locații în funcție de nevoile dumneavoastră Mobilier ergonomic, de înaltă calitate Acces suplimentar la 75 metri pătrați de spațiu de lucru comun Access gratuity la salile de sedinta comunitate Prețurile încep de la 6520 RON *Prețul este în funcție de disponibilitate **Toate imaginile prezentate în această ofertă aparțin locațiilor noastre, dar este posibil să nu fie chiar din acest centru. Întrebați acum

75.0 m2

Sector 2, Bucuresti

Spațiu de birou privat pentru 4 persoane în Regus Green Gate
8

Spațiu de birou privat pentru 4 persoane în Regus Green Gate

Rezervați un spațiu de birou complet echipat pentru patru persoane și ne vom asigura că totul decurge fără probleme. Lucrați într-un centru comercial unic lângă cartierul de afaceri Lăsați-vă inspirați de verdeața de jur împrejur în timp ce lucrați în București. Green Gate este o clădire de sticlă emblematică în care arhitectura modernă se întâlnește cu lumea în aer liber, iar grădinile verticale pot fi admirate în interior și în exterior. Bucurați-vă de lumina naturală care pătrunde prin ferestre ample în spații de lucru elegante. Beți o cafea revigorantă la cafeneaua din incintă și bucurați-vă de aerul proaspăt de pe terasa în aer liber. În timpul pauzei, explorați magazinele și restaurantele din zonă sau porniți într-o scurtă călătorie cu tramvaiul sau autobuzul în centrul orașului. Construiți un cămin pentru afacerea dumneavoastră cu un spațiu de birou privat de 20 metri pătrați în Regus Green Gate, ideal pentru 4 angajați. Birourile noastre medii sunt complet echipate și au toate serviciile incluse - de la mobilier la rețeaua WiFi de mare viteză - ca dumneavoastră să vă puteți concentra pe dezvoltarea afacerii dumneavoastră. Găsiți un spațiu de birou flexibil pe care îl puteți închiria fie și numai pentru o zi, sau rămâneți la noi pentru mai mult timp și personalizați-vă spațiul pentru a-l potrivi nevoilor specifice ale afacerii dumneavoastră. Biroul privat Regus include: Acces la rețeaua noastră globală cu mii de locații în întreaga lume Echipă de asistență și personal de recepție bine pregătit Tehnologie și rețea Wi-Fi sigure, la standarde profesionale Imprimante și acces la servicii de asistență administrativă Curățenie, utilități, mentenanta, mobilier, wifi și servicii de pază Spațiu de birou disponibil cu ora, cu ziua sau cu luna Evenimente periodice de networking și comunitate Rezervare simplă și administrare cont prin aplicația noastră Configurații personalizabile și flexibile Extindeți-vă sau mutați-vă în alte locații în funcție de nevoile dumneavoastră Mobilier ergonomic, de înaltă calitate Acces suplimentar la 60 metri pătrați de spațiu de lucru comun Access gratuity la salile de sedinta comunitate Prețurile încep de la 4250 RON *Prețul este în funcție de disponibilitate **Toate imaginile prezentate în această ofertă aparțin locațiilor noastre, dar este posibil să nu fie chiar din acest centru. Întrebați acum

60.0 m2

Sector 1, Bucuresti

Găsiți un loc de co-working dedicat în Regus Green Gate
20

Găsiți un loc de co-working dedicat în Regus Green Gate

Apucați-vă de treabă în mijlocul unei comunități ai cărei membri gândesc la fel ca dumneavoastră în spațiul nostru de birou comun. Spațiile noastre de co-working sunt concepute în așa fel încât să încurajeze colaborarea și vin la pachet cu toate dotările incluse. Rezervați o masă de birou dedicată sau treceți pe la noi și așezați-vă la o masă de birou prin rotație - deschideți orizonturile afacerii dumneavoastră către noi și noi posibilități. Lucrați într-un centru comercial unic lângă cartierul de afaceri Lăsați-vă inspirați de verdeața de jur împrejur în timp ce lucrați în București. Green Gate este o clădire de sticlă emblematică în care arhitectura modernă se întâlnește cu lumea în aer liber, iar grădinile verticale pot fi admirate în interior și în exterior. Bucurați-vă de lumina naturală care pătrunde prin ferestre ample în spații de lucru elegante. Beți o cafea revigorantă la cafeneaua din incintă și bucurați-vă de aerul proaspăt de pe terasa în aer liber. În timpul pauzei, explorați magazinele și restaurantele din zonă sau porniți într-o scurtă călătorie cu tramvaiul sau autobuzul în centrul orașului. Regus co-working include: Acces la rețeaua noastră globală cu mii de locații în întreaga lume Echipă de asistență și personal de recepție bine pregătit Tehnologie și rețea Wi-Fi sigure, la standarde profesionale Access la Imprimanta și la servicii de asistență administrativă Curățenie, utilități, mentenanta, mobilier, wifi și servicii de pază Spațiu de birou disponibil cu ora, cu ziua sau cu luna Alegeți între o zonă de lucru tip open-plan sau un spațiu de birou comun Opțiunea de a alege o masă de birou dedicată rezervată exclusiv pentru dumneavoastră Evenimente periodice de networking și comunitate Rezervare simplă și administrare cont prin aplicația noastră *Prețul este în funcție de disponibilitate **Toate imaginile prezentate în această ofertă aparțin locațiilor noastre, dar este posibil să nu fie chiar din acest centru. Întrebați acum

30.0 m2

Sector 5, Bucuresti

Acces all-inclusive la spațiul de co-working în Regus City Centre
5

Acces all-inclusive la spațiul de co-working în Regus City Centre

Apucați-vă de treabă în mijlocul unei comunități ai cărei membri gândesc la fel ca dumneavoastră în spațiul nostru de birou comun. Spațiile noastre de co-working sunt concepute în așa fel încât să încurajeze colaborarea și vin la pachet cu toate dotările incluse. Rezervați o masă de birou dedicată sau treceți pe la noi și așezați-vă la o masă de birou prin rotație - deschideți orizonturile afacerii dumneavoastră către noi și noi posibilități. Lucrați într-o clădire modernă de clasă A într-o zonă comercială dinamică Creați un sediu pentru afacerea dumneavoastră în inima capitalei românești. Spațiul nostru de lucru din Str. C.A. Rosetti nr. 17 ocupă șapte etaje ale unei clădiri moderne de birouri, finisate în stil contemporan, pentru a oferi afacerii dumneavoastră un sediu impresionant. Munciți productiv în spații de lucru luminoase și aerisite, proiectate pentru a încuraja un spirit de colaborare. Bucurați-vă de băuturi răcoritoare de la cafeneaua de pe terasă. E timpul pentru o pauză? Găsiți magazine, cafenele, restaurante și hoteluri la câțiva pași distanță pentru a profita la maximum de timpul liber. Regus co-working include: Acces la rețeaua noastră globală cu mii de locații în întreaga lume Echipă de asistență și personal de recepție bine pregătit Tehnologie și rețea Wi-Fi sigure, la standarde profesionale Access la Imprimanta și la servicii de asistență administrativă Curățenie, utilități, mentenanta, mobilier, wifi și servicii de pază Spațiu de birou disponibil cu ora, cu ziua sau cu luna Alegeți între o zonă de lucru tip open-plan sau un spațiu de birou comun Opțiunea de a alege o masă de birou dedicată rezervată exclusiv pentru dumneavoastră Evenimente periodice de networking și comunitate Rezervare simplă și administrare cont prin aplicația noastră *Prețul este în funcție de disponibilitate **Toate imaginile prezentate în această ofertă aparțin locațiilor noastre, dar este posibil să nu fie chiar din acest centru. Întrebați acum

30.0 m2

Sector 2, Bucuresti

Birou virtual în Regus Charles de Gaulle Plaza
8

Birou virtual în Regus Charles de Gaulle Plaza

Creați-vă prezența de business rapid, cu o adresă profesională imediată și toate serviciile de birou virtual de care aveți nevoie. Alegeți din mii de locații disponibile, pentru a vă poziționa afacerea oriunde e nevoie să fiți prezenți. Bucurați-vă de priveliște în spațiul de lucru dintr-un centru global Alăturați-vă numeroaselor companii renumite într-o locație proeminentă din București. Charles de Gaulle Plaza este o clădire impunătoare, cu vedere inspiratoare la Parcul Herăstrău și accesibilitate excelentă datorită stației de metrou din apropiere. Lucrați productiv în birouri premium, săli de întâlniri și spații deschise care beneficiază de lumină naturală prin ferestre ample din podea până în tavan. Reîmprospătați-vă în cafeneaua din incintă sau faceți o scurtă plimbare până la una dintre numeroasele cafenele și restaurante din apropiere. Biroul virtual Regus include: Opțiuni care variază de la o adresă de afaceri locală la numere de telefon și acces la spațiul de lucru Personal de recepție profesionist pentru întâmpinarea oaspeților Asistență clienți disponibilă non-stop Evenimente periodice de networking și comunitate Redirecționare zilnică, săptămânală sau ad-hoc a corespondenței Posibilitatea de a alege un număr de telefon regional sau național Servicii profesionale de preluare a apelurilor telefonice ASISTENȚĂ ADMINISTRATIVĂ Acces la spații de birouri sau de co-working oricând și oricum doriți Acest produs nu poate fi utilizat pentru inregistrare sediu social Prețurile încep de la 535 RON *Prețul este în funcție de disponibilitate **Toate imaginile prezentate în această ofertă aparțin locațiilor noastre, dar este posibil să nu fie chiar din acest centru. Întrebați acum

5.0 m2

Sector 1, Bucuresti

Spațiu de birou privat pentru 3 persoane în Regus Hermes
8

Spațiu de birou privat pentru 3 persoane în Regus Hermes

"Spațiu de lucru productiv pentru trei persoane cu toate serviciile incluse. Conduceți-vă afacerea dintr-un parc de afaceri plin de viață Găsiți un echilibru perfect între viața profesională și viața personală în București, înconjurați de companii și zone rezidențiale în egală măsură. Centrul Hermes este o clădire de sticlă impunătoare, într-una dintre cele mai importante zone comerciale ale capitalei, la doar 10 minute de cartierul central de afaceri. Lucrați productiv în spații aerisite și luminoase, făcând pauze răcoritoare în cafeneaua tentantă. Ați terminat munca pe ziua de azi? Relaxați-vă într-unul dintre numeroasele restaurante și cafenele din apropiere sau faceți o scurtă plimbare cu autobuzul pentru a vă bucura de atracțiile și sunetele din centrul Bucureștiului. Construiți un cămin pentru afacerea dumneavoastră cu un spațiu de birou privat de 15 metri pătrați în Regus Hermes, ideal pentru 3 angajați. Birourile noastre medii sunt complet echipate și au toate serviciile incluse - de la mobilier la rețeaua WiFi de mare viteză - ca dumneavoastră să vă puteți concentra pe dezvoltarea afacerii dumneavoastră. Găsiți un spațiu de birou flexibil pe care îl puteți închiria fie și numai pentru o zi, sau rămâneți la noi pentru mai mult timp și personalizați-vă spațiul pentru a-l potrivi nevoilor specifice ale afacerii dumneavoastră. Biroul privat Regus include: Acces la rețeaua noastră globală cu mii de locații în întreaga lume Echipă de asistență și personal de recepție bine pregătit Tehnologie și rețea Wi-Fi sigure, la standarde profesionale Imprimante și acces la servicii de asistență administrativă Curățenie, utilități, mentenanta, mobilier, wifi și servicii de pază Spațiu de birou disponibil cu ora, cu ziua sau cu luna Evenimente periodice de networking și comunitate Rezervare simplă și administrare cont prin aplicația noastră Configurații personalizabile și flexibile Extindeți-vă sau mutați-vă în alte locații în funcție de nevoile dumneavoastră Mobilier ergonomic, de înaltă calitate Acces suplimentar la 60 metri pătrați de spațiu de lucru comun Access gratuity la salile de sedinta comunitate Prețurile încep de la 2580 RON *Prețul este în funcție de disponibilitate **Toate imaginile prezentate în această ofertă aparțin locațiilor noastre, dar este posibil să nu fie chiar din acest centru. Întrebați acum

60.0 m2

Sector 2, Bucuresti

Spațiu de birou privat pentru 3 persoane în Regus City Centre
6

Spațiu de birou privat pentru 3 persoane în Regus City Centre

Spațiu de lucru productiv pentru trei persoane cu toate serviciile incluse. Lucrați într-o clădire modernă de clasă A într-o zonă comercială dinamică Creați un sediu pentru afacerea dumneavoastră în inima capitalei românești. Spațiul nostru de lucru din Str. C.A. Rosetti nr. 17 ocupă șapte etaje ale unei clădiri moderne de birouri, finisate în stil contemporan, pentru a oferi afacerii dumneavoastră un sediu impresionant. Munciți productiv în spații de lucru luminoase și aerisite, proiectate pentru a încuraja un spirit de colaborare. Bucurați-vă de băuturi răcoritoare de la cafeneaua de pe terasă. E timpul pentru o pauză? Găsiți magazine, cafenele, restaurante și hoteluri la câțiva pași distanță pentru a profita la maximum de timpul liber. Construiți un cămin pentru afacerea dumneavoastră cu un spațiu de birou privat de 15 metri pătrați în Regus City Centre, ideal pentru 3 angajați. Birourile noastre medii sunt complet echipate și au toate serviciile incluse - de la mobilier la rețeaua WiFi de mare viteză - ca dumneavoastră să vă puteți concentra pe dezvoltarea afacerii dumneavoastră. Găsiți un spațiu de birou flexibil pe care îl puteți închiria fie și numai pentru o zi, sau rămâneți la noi pentru mai mult timp și personalizați-vă spațiul pentru a-l potrivi nevoilor specifice ale afacerii dumneavoastră. Biroul privat Regus include: Acces la rețeaua noastră globală cu mii de locații în întreaga lume Echipă de asistență și personal de recepție bine pregătit Tehnologie și rețea Wi-Fi sigure, la standarde profesionale Imprimante și acces la servicii de asistență administrativă Curățenie, utilități, mentenanta, mobilier, wifi și servicii de pază Spațiu de birou disponibil cu ora, cu ziua sau cu luna Evenimente periodice de networking și comunitate Rezervare simplă și administrare cont prin aplicația noastră Configurații personalizabile și flexibile Extindeți-vă sau mutați-vă în alte locații în funcție de nevoile dumneavoastră Mobilier ergonomic, de înaltă calitate Acces suplimentar la 60 metri pătrați de spațiu de lucru comun Access gratuity la salile de sedinta comunitate Prețurile încep de la 3280 RON *Prețul este în funcție de disponibilitate **Toate imaginile prezentate în această ofertă aparțin locațiilor noastre, dar este posibil să nu fie chiar din acest centru. Întrebați acum

60.0 m2

Sector 2, Bucuresti

Acces all-inclusive la birouri în Regus Floreasca Plaza
10

Acces all-inclusive la birouri în Regus Floreasca Plaza

Lucrați oriunde și oricum simțiți nevoia, cu un abonament Regus Birou. Cu prețuri începând de la 645 RON, oferim flexibilitatea și libertatea de adaptare la orice stil de lucru. Pur și simplu intrați în orice locație din rețeaua noastră globală extinsă și apucați-vă de lucru oricât de rar sau des aveți nevoie. Găsiți biroul perfect în Piața Floreasca Desfășurați-vă activitatea în propriul stil în spațiile noastre de birouri flexibile din Piața Floreasca. Situat în partea de nord a orașului, acest spațiu de lucru modern oferă afacerii dvs. o poziție privilegiată. Lucrați alături de mărci globale importante, într-o zonă dinamică și beneficiați de accesul ușor la o multitudine de mijloace de transport din apropiere, inclusiv autobuze, trenuri și două autostrăzi importante. Cea mai apropiată stație de metrou se află la mai puțin de 220 m și puteți ajunge la Drumul Național 1 (DN1) în doar câteva minute cu mașina. Folosiți legăturile de transport de calitate pentru navetă, întâlniri cu clienții și afaceri din mers. Îmbunătățiți-vă imaginea afacerii cu spațiile de birouri moderne, mobilate, situate într-unul dintre cele mai populare centre de afaceri din București. Relaxați-vă și concentrați-vă într-un spațiu de lucru cu ferestre din podea până în tavan și cu multă lumină naturală. Colaborați cu succes în spațiile noastre de coworking din zonele de lucru deschise, făcând networking cu profesioniști care gândesc la fel și care lucrează în diverse domenii. Întâlniți-vă cu potențialii clienți în zonele noastre de relaxare confortabile și încărcați-vă cu energie savurând o cafea din bucătăriile noastre complet aprovizionate. La sfârșitul zilei, admirați de la ultimul etaj priveliștile oferite de lacul Floreasca și bucurați-vă de o călătorie ușoară spre casă. Închiriați un birou cât timp aveți nevoie și personalizați-vă spațiul pentru a corespunde mărcii dvs. Un abonament Regus pentru birou include: Birou privat nededicat pentru dumneavoastră și un invitat Acces la rețeaua noastră globală cu mii de locații în întreaga lume Tehnologie și rețea Wi-Fi sigure, la standarde profesionale Access la imprimante si la servicii de asistență administrativă Echipă de asistență și personal de recepție bine pregătit Curățenie, utilități și servicii de pază Evenimente periodice de networking și comunitate Rezervare simplă și administrare cont prin aplicația noastră Produsul nu se poate utiliza pentru inregistrare sediu social *Prețul este în funcție de disponibilitate **Toate imaginile prezentate în această ofertă aparțin locațiilor noastre, dar este posibil să nu fie chiar din acest centru. Întrebați acum

10.0 m2

Sector 1, Bucuresti

Birou virtual în Regus Floreasca Plaza
9

Birou virtual în Regus Floreasca Plaza

Creați-vă prezența de business rapid, cu o adresă profesională imediată și toate serviciile de birou virtual de care aveți nevoie. Alegeți din mii de locații disponibile, pentru a vă poziționa afacerea oriunde e nevoie să fiți prezenți. Găsiți biroul perfect în Piața Floreasca Desfășurați-vă activitatea în propriul stil în spațiile noastre de birouri flexibile din Piața Floreasca. Situat în partea de nord a orașului, acest spațiu de lucru modern oferă afacerii dvs. o poziție privilegiată. Lucrați alături de mărci globale importante, într-o zonă dinamică și beneficiați de accesul ușor la o multitudine de mijloace de transport din apropiere, inclusiv autobuze, trenuri și două autostrăzi importante. Cea mai apropiată stație de metrou se află la mai puțin de 220 m și puteți ajunge la Drumul Național 1 (DN1) în doar câteva minute cu mașina. Folosiți legăturile de transport de calitate pentru navetă, întâlniri cu clienții și afaceri din mers. Îmbunătățiți-vă imaginea afacerii cu spațiile de birouri moderne, mobilate, situate într-unul dintre cele mai populare centre de afaceri din București. Relaxați-vă și concentrați-vă într-un spațiu de lucru cu ferestre din podea până în tavan și cu multă lumină naturală. Colaborați cu succes în spațiile noastre de coworking din zonele de lucru deschise, făcând networking cu profesioniști care gândesc la fel și care lucrează în diverse domenii. Întâlniți-vă cu potențialii clienți în zonele noastre de relaxare confortabile și încărcați-vă cu energie savurând o cafea din bucătăriile noastre complet aprovizionate. La sfârșitul zilei, admirați de la ultimul etaj priveliștile oferite de lacul Floreasca și bucurați-vă de o călătorie ușoară spre casă. Închiriați un birou cât timp aveți nevoie și personalizați-vă spațiul pentru a corespunde mărcii dvs. Biroul virtual Regus include: Opțiuni care variază de la o adresă de afaceri locală la numere de telefon și acces la spațiul de lucru Personal de recepție profesionist pentru întâmpinarea oaspeților Asistență clienți disponibilă non-stop Evenimente periodice de networking și comunitate Redirecționare zilnică, săptămânală sau ad-hoc a corespondenței Posibilitatea de a alege un număr de telefon regional sau național Servicii profesionale de preluare a apelurilor telefonice ASISTENȚĂ ADMINISTRATIVĂ Acces la spații de birouri sau de co-working oricând și oricum doriți Acest produs nu poate fi utilizat pentru inregistrare sediu social Prețurile încep de la 479 RON *Prețul este în funcție de disponibilitate **Toate imaginile prezentate în această ofertă aparțin locațiilor noastre, dar este posibil să nu fie chiar din acest centru. Întrebați acum

5.0 m2

Sector 1, Bucuresti