Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:
Acces la birouri în Regus Charles de Gaulle Plaza
10

Acces la birouri în Regus Charles de Gaulle Plaza

Lucrați oriunde și oricum simțiți nevoia, cu un abonament Regus Birou. Cu prețuri începând de la 645 RON, oferim flexibilitatea și libertatea de adaptare la orice stil de lucru. Pur și simplu intrați în orice locație din rețeaua noastră globală extinsă și apucați-vă de lucru oricât de rar sau des aveți nevoie. Bucurați-vă de priveliște în spațiul de lucru dintr-un centru global Alăturați-vă numeroaselor companii renumite într-o locație proeminentă din București. Charles de Gaulle Plaza este o clădire impunătoare, cu vedere inspiratoare la Parcul Herăstrău și accesibilitate excelentă datorită stației de metrou din apropiere. Lucrați productiv în birouri premium, săli de întâlniri și spații deschise care beneficiază de lumină naturală prin ferestre ample din podea până în tavan. Reîmprospătați-vă în cafeneaua din incintă sau faceți o scurtă plimbare până la una dintre numeroasele cafenele și restaurante din apropiere. Un abonament Regus pentru birou include: Birou privat nededicat pentru dumneavoastră și un invitat Acces la rețeaua noastră globală cu mii de locații în întreaga lume Tehnologie și rețea Wi-Fi sigure, la standarde profesionale Access la imprimante si la servicii de asistență administrativă Echipă de asistență și personal de recepție bine pregătit Curățenie, utilități și servicii de pază Evenimente periodice de networking și comunitate Rezervare simplă și administrare cont prin aplicația noastră Produsul nu se poate utiliza pentru inregistrare sediu social *Prețul este în funcție de disponibilitate **Toate imaginile prezentate în această ofertă aparțin locațiilor noastre, dar este posibil să nu fie chiar din acest centru. Întrebați acum

10.0 m2

Sector 1, Bucuresti

Spațiu de birou privat pentru 2 persoane în Regus Green Gate
10

Spațiu de birou privat pentru 2 persoane în Regus Green Gate

Începeți lucrul imediat într-un spațiu de birou pentru două persoane gata de utilizat. Lucrați într-un centru comercial unic lângă cartierul de afaceri Lăsați-vă inspirați de verdeața de jur împrejur în timp ce lucrați în București. Green Gate este o clădire de sticlă emblematică în care arhitectura modernă se întâlnește cu lumea în aer liber, iar grădinile verticale pot fi admirate în interior și în exterior. Bucurați-vă de lumina naturală care pătrunde prin ferestre ample în spații de lucru elegante. Beți o cafea revigorantă la cafeneaua din incintă și bucurați-vă de aerul proaspăt de pe terasa în aer liber. În timpul pauzei, explorați magazinele și restaurantele din zonă sau porniți într-o scurtă călătorie cu tramvaiul sau autobuzul în centrul orașului. Construiți un cămin pentru afacerea dumneavoastră cu un spațiu de birou privat de 10 metri pătrați în Regus Green Gate, ideal pentru 2 angajați. Birourile noastre mici sunt complet echipate și au toate serviciile incluse - de la mobilier la rețeaua WiFi de mare viteză - ca dumneavoastră să vă puteți concentra pe dezvoltarea afacerii dumneavoastră. Găsiți un spațiu de birou flexibil pe care îl puteți închiria fie și numai pentru o zi, sau rămâneți la noi pentru mai mult timp și personalizați-vă spațiul pentru a-l potrivi nevoilor specifice ale afacerii dumneavoastră. Biroul privat Regus include: Acces la rețeaua noastră globală cu mii de locații în întreaga lume Echipă de asistență și personal de recepție bine pregătit Tehnologie și rețea Wi-Fi sigure, la standarde profesionale Imprimante și acces la servicii de asistență administrativă Curățenie, utilități, mentenanta, mobilier, wifi și servicii de pază Spațiu de birou disponibil cu ora, cu ziua sau cu luna Evenimente periodice de networking și comunitate Rezervare simplă și administrare cont prin aplicația noastră Configurații personalizabile și flexibile Extindeți-vă sau mutați-vă în alte locații în funcție de nevoile dumneavoastră Mobilier ergonomic, de înaltă calitate Acces suplimentar la 50 metri pătrați de spațiu de lucru comun Access gratuity la salile de sedinta comunitate Prețurile încep de la 2340 RON *Prețul este în funcție de disponibilitate **Toate imaginile prezentate în această ofertă aparțin locațiilor noastre, dar este posibil să nu fie chiar din acest centru. Întrebați acum

50.0 m2

Sector 5, Bucuresti

Acces all-inclusive la spații de co-working în Regus Hermes
4

Acces all-inclusive la spații de co-working în Regus Hermes

Lucrați oriunde și oricum simțiți nevoia, cu un abonament Regus pentru co-working. Cu prețuri începând de la 359 RON, oferim flexibilitatea și libertatea de adaptare la orice stil de lucru. Pur și simplu intrați în orice locație din rețeaua noastră globală extinsă și apucați-vă de lucru oricât de rar sau des aveți nevoie. Conduceți-vă afacerea dintr-un parc de afaceri plin de viață Găsiți un echilibru perfect între viața profesională și viața personală în București, înconjurați de companii și zone rezidențiale în egală măsură. Centrul Hermes este o clădire de sticlă impunătoare, într-una dintre cele mai importante zone comerciale ale capitalei, la doar 10 minute de cartierul central de afaceri. Lucrați productiv în spații aerisite și luminoase, făcând pauze răcoritoare în cafeneaua tentantă. Ați terminat munca pe ziua de azi? Relaxați-vă într-unul dintre numeroasele restaurante și cafenele din apropiere sau faceți o scurtă plimbare cu autobuzul pentru a vă bucura de atracțiile și sunetele din centrul Bucureștiului. Un abonament Regus pentru co-working include: Masă de birou nededicată într-un spațiu de co-working pentru dumneavoastră și un invitat Acces la rețeaua noastră globală cu mii de locații în întreaga lume Tehnologie și rețea Wi-Fi sigure, la standarde profesionale access la imprimante și la servicii de asistență administrativă Echipă de asistență și personal de recepție bine pregătit Curățenie, utilități și servicii de pază Evenimente periodice de networking și comunitate Rezervare simplă și administrare cont prin aplicația noastră Produsul nu se poate utiliza pentru inregistrare sediu social *Prețul este în funcție de disponibilitate **Toate imaginile prezentate în această ofertă aparțin locațiilor noastre, dar este posibil să nu fie chiar din acest centru. Întrebați acum

10.0 m2

Sector 2, Bucuresti

Birou virtual în Regus Green Gate
7

Birou virtual în Regus Green Gate

Creați-vă prezența de business rapid, cu o adresă profesională imediată și toate serviciile de birou virtual de care aveți nevoie. Alegeți din mii de locații disponibile, pentru a vă poziționa afacerea oriunde e nevoie să fiți prezenți. Lucrați într-un centru comercial unic lângă cartierul de afaceri Lăsați-vă inspirați de verdeața de jur împrejur în timp ce lucrați în București. Green Gate este o clădire de sticlă emblematică în care arhitectura modernă se întâlnește cu lumea în aer liber, iar grădinile verticale pot fi admirate în interior și în exterior. Bucurați-vă de lumina naturală care pătrunde prin ferestre ample în spații de lucru elegante. Beți o cafea revigorantă la cafeneaua din incintă și bucurați-vă de aerul proaspăt de pe terasa în aer liber. În timpul pauzei, explorați magazinele și restaurantele din zonă sau porniți într-o scurtă călătorie cu tramvaiul sau autobuzul în centrul orașului. Biroul virtual Regus include: Opțiuni care variază de la o adresă de afaceri locală la numere de telefon și acces la spațiul de lucru Personal de recepție profesionist pentru întâmpinarea oaspeților Asistență clienți disponibilă non-stop Evenimente periodice de networking și comunitate Redirecționare zilnică, săptămânală sau ad-hoc a corespondenței Posibilitatea de a alege un număr de telefon regional sau național Servicii profesionale de preluare a apelurilor telefonice ASISTENȚĂ ADMINISTRATIVĂ Acces la spații de birouri sau de co-working oricând și oricum doriți Acest produs nu poate fi utilizat pentru inregistrare sediu social Prețurile încep de la 465 RON *Prețul este în funcție de disponibilitate **Toate imaginile prezentate în această ofertă aparțin locațiilor noastre, dar este posibil să nu fie chiar din acest centru. Întrebați acum

5.0 m2

Sector 5, Bucuresti

Spațiu de birou privat pentru 2 persoane în Regus Hermes
7

Spațiu de birou privat pentru 2 persoane în Regus Hermes

Începeți lucrul imediat într-un spațiu de birou pentru două persoane gata de utilizat. Conduceți-vă afacerea dintr-un parc de afaceri plin de viață Găsiți un echilibru perfect între viața profesională și viața personală în București, înconjurați de companii și zone rezidențiale în egală măsură. Centrul Hermes este o clădire de sticlă impunătoare, într-una dintre cele mai importante zone comerciale ale capitalei, la doar 10 minute de cartierul central de afaceri. Lucrați productiv în spații aerisite și luminoase, făcând pauze răcoritoare în cafeneaua tentantă. Ați terminat munca pe ziua de azi? Relaxați-vă într-unul dintre numeroasele restaurante și cafenele din apropiere sau faceți o scurtă plimbare cu autobuzul pentru a vă bucura de atracțiile și sunetele din centrul Bucureștiului. Construiți un cămin pentru afacerea dumneavoastră cu un spațiu de birou privat de 10 metri pătrați în Regus Hermes, ideal pentru 2 angajați. Birourile noastre mici sunt complet echipate și au toate serviciile incluse - de la mobilier la rețeaua WiFi de mare viteză - ca dumneavoastră să vă puteți concentra pe dezvoltarea afacerii dumneavoastră. Găsiți un spațiu de birou flexibil pe care îl puteți închiria fie și numai pentru o zi, sau rămâneți la noi pentru mai mult timp și personalizați-vă spațiul pentru a-l potrivi nevoilor specifice ale afacerii dumneavoastră. Biroul privat Regus include: Acces la rețeaua noastră globală cu mii de locații în întreaga lume Echipă de asistență și personal de recepție bine pregătit Tehnologie și rețea Wi-Fi sigure, la standarde profesionale Imprimante și acces la servicii de asistență administrativă Curățenie, utilități, mentenanta, mobilier, wifi și servicii de pază Spațiu de birou disponibil cu ora, cu ziua sau cu luna Evenimente periodice de networking și comunitate Rezervare simplă și administrare cont prin aplicația noastră Configurații personalizabile și flexibile Extindeți-vă sau mutați-vă în alte locații în funcție de nevoile dumneavoastră Mobilier ergonomic, de înaltă calitate Acces suplimentar la 50 metri pătrați de spațiu de lucru comun Access gratuity la salile de sedinta comunitate Prețurile încep de la 1880 RON *Prețul este în funcție de disponibilitate **Toate imaginile prezentate în această ofertă aparțin locațiilor noastre, dar este posibil să nu fie chiar din acest centru. Întrebați acum

50.0 m2

Sector 2, Bucuresti

Spațiu de birou privat pentru 5 persoane în Regus Green Gate
20

Spațiu de birou privat pentru 5 persoane în Regus Green Gate

Acces la un spațiu de birou luminos și plin de inspirație conceput pentru a ajuta echipe de cinci personae să dea randament maxim. Lucrați într-un centru comercial unic lângă cartierul de afaceri Lăsați-vă inspirați de verdeața de jur împrejur în timp ce lucrați în București. Green Gate este o clădire de sticlă emblematică în care arhitectura modernă se întâlnește cu lumea în aer liber, iar grădinile verticale pot fi admirate în interior și în exterior. Bucurați-vă de lumina naturală care pătrunde prin ferestre ample în spații de lucru elegante. Beți o cafea revigorantă la cafeneaua din incintă și bucurați-vă de aerul proaspăt de pe terasa în aer liber. În timpul pauzei, explorați magazinele și restaurantele din zonă sau porniți într-o scurtă călătorie cu tramvaiul sau autobuzul în centrul orașului. Construiți un cămin pentru afacerea dumneavoastră cu un spațiu de birou privat de 30 metri pătrați în Regus Green Gate, ideal pentru 5 angajați. Birourile noastre mari sunt complet echipate și au toate serviciile incluse - de la mobilier la rețeaua WiFi de mare viteză - ca dumneavoastră să vă puteți concentra pe dezvoltarea afacerii dumneavoastră. Găsiți un spațiu de birou flexibil pe care îl puteți închiria fie și numai pentru o zi, sau rămâneți la noi pentru mai mult timp și personalizați-vă spațiul pentru a-l potrivi nevoilor specifice ale afacerii dumneavoastră. Biroul privat Regus include: Acces la rețeaua noastră globală cu mii de locații în întreaga lume Echipă de asistență și personal de recepție bine pregătit Tehnologie și rețea Wi-Fi sigure, la standarde profesionale Imprimante și acces la servicii de asistență administrativă Curățenie, utilități, mentenanta, mobilier, wifi și servicii de pază Spațiu de birou disponibil cu ora, cu ziua sau cu luna Evenimente periodice de networking și comunitate Rezervare simplă și administrare cont prin aplicația noastră Configurații personalizabile și flexibile Extindeți-vă sau mutați-vă în alte locații în funcție de nevoile dumneavoastră Mobilier ergonomic, de înaltă calitate Acces suplimentar la 75 metri pătrați de spațiu de lucru comun Access gratuity la salile de sedinta comunitate Prețurile încep de la 6990 RON *Prețul este în funcție de disponibilitate **Toate imaginile prezentate în această ofertă aparțin locațiilor noastre, dar este posibil să nu fie chiar din acest centru. Întrebați acum

75.0 m2

Sector 5, Bucuresti

Spațiu de birou privat pentru 2 persoane în Regus Anchor Business Centre
10

Spațiu de birou privat pentru 2 persoane în Regus Anchor Business Centre

Începeți lucrul imediat într-un spațiu de birou pentru două persoane gata de utilizat. O locație centrală, ușor accesibilă, plină de spații productive Bucurați-vă de o navetă simplă către acest spațiu de lucru accesibil, cu excelente legături de transport prin întreg Bucureștiul. Centrul Anchor este aproape de autostrada A1 și este accesibil cu autobuzul, tramvaiul, metroul și mașina, ceea ce le permite oaspeților să vă viziteze ușor. Fiți productiv în spații luminoase și aerisite datorită ferestrelor din podea până în tavan din întreaga clădire. Părăsiți-vă biroul și încărcați-vă bateriile la cafeneaua din incintă, sau încercați una dintre numeroasele cafenele și restaurante din centrul comercial de la parter. Construiți un cămin pentru afacerea dumneavoastră cu un spațiu de birou privat de 10 metri pătrați în Regus Anchor Business Centre, ideal pentru 2 angajați. Birourile noastre mici sunt complet echipate și au toate serviciile incluse - de la mobilier la rețeaua WiFi de mare viteză - ca dumneavoastră să vă puteți concentra pe dezvoltarea afacerii dumneavoastră. Găsiți un spațiu de birou flexibil pe care îl puteți închiria fie și numai pentru o zi, sau rămâneți la noi pentru mai mult timp și personalizați-vă spațiul pentru a-l potrivi nevoilor specifice ale afacerii dumneavoastră. Biroul privat Regus include: Acces la rețeaua noastră globală cu mii de locații în întreaga lume Echipă de asistență și personal de recepție bine pregătit Tehnologie și rețea Wi-Fi sigure, la standarde profesionale Imprimante și acces la servicii de asistență administrativă Curățenie, utilități, mentenanta, mobilier, wifi și servicii de pază Spațiu de birou disponibil cu ora, cu ziua sau cu luna Evenimente periodice de networking și comunitate Rezervare simplă și administrare cont prin aplicația noastră Configurații personalizabile și flexibile Extindeți-vă sau mutați-vă în alte locații în funcție de nevoile dumneavoastră Mobilier ergonomic, de înaltă calitate Acces suplimentar la 50 metri pătrați de spațiu de lucru comun Access gratuity la salile de sedinta comunitate Prețurile încep de la 2200 RON *Prețul este în funcție de disponibilitate **Toate imaginile prezentate în această ofertă aparțin locațiilor noastre, dar este posibil să nu fie chiar din acest centru. Întrebați acum"

50.0 m2

Sector 6, Bucuresti

Spațiu de birou privat pentru 5 persoane în Charles de Gaulle Plaza
10

Spațiu de birou privat pentru 5 persoane în Charles de Gaulle Plaza

Acces la un spațiu de birou luminos și plin de inspirație conceput pentru a ajuta echipe de cinci personae să dea randament maxim. Bucurați-vă de priveliște în spațiul de lucru dintr-un centru global Alăturați-vă numeroaselor companii renumite într-o locație proeminentă din București. Charles de Gaulle Plaza este o clădire impunătoare, cu vedere inspiratoare la Parcul Herăstrău și accesibilitate excelentă datorită stației de metrou din apropiere. Lucrați productiv în birouri premium, săli de întâlniri și spații deschise care beneficiază de lumină naturală prin ferestre ample din podea până în tavan. Reîmprospătați-vă în cafeneaua din incintă sau faceți o scurtă plimbare până la una dintre numeroasele cafenele și restaurante din apropiere. Construiți un cămin pentru afacerea dumneavoastră cu un spațiu de birou privat de 30 metri pătrați în Charles de Gaulle Plaza, ideal pentru 5 angajați. Birourile noastre mari sunt complet echipate și au toate serviciile incluse - de la mobilier la rețeaua WiFi de mare viteză - ca dumneavoastră să vă puteți concentra pe dezvoltarea afacerii dumneavoastră. Găsiți un spațiu de birou flexibil pe care îl puteți închiria fie și numai pentru o zi, sau rămâneți la noi pentru mai mult timp și personalizați-vă spațiul pentru a-l potrivi nevoilor specifice ale afacerii dumneavoastră. Biroul privat Regus include: Acces la rețeaua noastră globală cu mii de locații în întreaga lume Echipă de asistență și personal de recepție bine pregătit Tehnologie și rețea Wi-Fi sigure, la standarde profesionale Imprimante și acces la servicii de asistență administrativă Curățenie, utilități, mentenanta, mobilier, wifi și servicii de pază Spațiu de birou disponibil cu ora, cu ziua sau cu luna Evenimente periodice de networking și comunitate Rezervare simplă și administrare cont prin aplicația noastră Configurații personalizabile și flexibile Extindeți-vă sau mutați-vă în alte locații în funcție de nevoile dumneavoastră Mobilier ergonomic, de înaltă calitate Acces suplimentar la 75 metri pătrați de spațiu de lucru comun Access gratuity la salile de sedinta comunitate Prețurile încep de la 7190 RON *Prețul este în funcție de disponibilitate **Toate imaginile prezentate în această ofertă aparțin locațiilor noastre, dar este posibil să nu fie chiar din acest centru. Întrebați acum"

75.0 m2

Sector 1, Bucuresti

Spațiu de birou privat pentru 4 persoane în Charles de Gaulle Plaza
10

Spațiu de birou privat pentru 4 persoane în Charles de Gaulle Plaza

Rezervați un spațiu de birou complet echipat pentru patru persoane și ne vom asigura că totul decurge fără probleme. Bucurați-vă de priveliște în spațiul de lucru dintr-un centru global Alăturați-vă numeroaselor companii renumite într-o locație proeminentă din București. Charles de Gaulle Plaza este o clădire impunătoare, cu vedere inspiratoare la Parcul Herăstrău și accesibilitate excelentă datorită stației de metrou din apropiere. Lucrați productiv în birouri premium, săli de întâlniri și spații deschise care beneficiază de lumină naturală prin ferestre ample din podea până în tavan. Reîmprospătați-vă în cafeneaua din incintă sau faceți o scurtă plimbare până la una dintre numeroasele cafenele și restaurante din apropiere. Construiți un cămin pentru afacerea dumneavoastră cu un spațiu de birou privat de 20 metri pătrați în Charles de Gaulle Plaza, ideal pentru 4 angajați. Birourile noastre medii sunt complet echipate și au toate serviciile incluse - de la mobilier la rețeaua WiFi de mare viteză - ca dumneavoastră să vă puteți concentra pe dezvoltarea afacerii dumneavoastră. Găsiți un spațiu de birou flexibil pe care îl puteți închiria fie și numai pentru o zi, sau rămâneți la noi pentru mai mult timp și personalizați-vă spațiul pentru a-l potrivi nevoilor specifice ale afacerii dumneavoastră. Biroul privat Regus include: Acces la rețeaua noastră globală cu mii de locații în întreaga lume Echipă de asistență și personal de recepție bine pregătit Tehnologie și rețea Wi-Fi sigure, la standarde profesionale Imprimante și acces la servicii de asistență administrativă Curățenie, utilități, mentenanta, mobilier, wifi și servicii de pază Spațiu de birou disponibil cu ora, cu ziua sau cu luna Evenimente periodice de networking și comunitate Rezervare simplă și administrare cont prin aplicația noastră Configurații personalizabile și flexibile Extindeți-vă sau mutați-vă în alte locații în funcție de nevoile dumneavoastră Mobilier ergonomic, de înaltă calitate Acces suplimentar la 60 metri pătrați de spațiu de lucru comun Access gratuity la salile de sedinta comunitate Prețurile încep de la 4380 RON *Prețul este în funcție de disponibilitate **Toate imaginile prezentate în această ofertă aparțin locațiilor noastre, dar este posibil să nu fie chiar din acest centru. Întrebați acum

60.0 m2

Sector 1, Bucuresti

Spațiu de birou privat pentru 3 persoane în Charles de Gaulle Plaza
9

Spațiu de birou privat pentru 3 persoane în Charles de Gaulle Plaza

Spațiu de lucru productiv pentru trei persoane cu toate serviciile incluse. Bucurați-vă de priveliște în spațiul de lucru dintr-un centru global Alăturați-vă numeroaselor companii renumite într-o locație proeminentă din București. Charles de Gaulle Plaza este o clădire impunătoare, cu vedere inspiratoare la Parcul Herăstrău și accesibilitate excelentă datorită stației de metrou din apropiere. Lucrați productiv în birouri premium, săli de întâlniri și spații deschise care beneficiază de lumină naturală prin ferestre ample din podea până în tavan. Reîmprospătați-vă în cafeneaua din incintă sau faceți o scurtă plimbare până la una dintre numeroasele cafenele și restaurante din apropiere. Construiți un cămin pentru afacerea dumneavoastră cu un spațiu de birou privat de 15 metri pătrați în Charles de Gaulle Plaza, ideal pentru 3 angajați. Birourile noastre medii sunt complet echipate și au toate serviciile incluse - de la mobilier la rețeaua WiFi de mare viteză - ca dumneavoastră să vă puteți concentra pe dezvoltarea afacerii dumneavoastră. Găsiți un spațiu de birou flexibil pe care îl puteți închiria fie și numai pentru o zi, sau rămâneți la noi pentru mai mult timp și personalizați-vă spațiul pentru a-l potrivi nevoilor specifice ale afacerii dumneavoastră. Biroul privat Regus include: Acces la rețeaua noastră globală cu mii de locații în întreaga lume Echipă de asistență și personal de recepție bine pregătit Tehnologie și rețea Wi-Fi sigure, la standarde profesionale Imprimante și acces la servicii de asistență administrativă Curățenie, utilități, mentenanta, mobilier, wifi și servicii de pază Spațiu de birou disponibil cu ora, cu ziua sau cu luna Evenimente periodice de networking și comunitate Rezervare simplă și administrare cont prin aplicația noastră Configurații personalizabile și flexibile Extindeți-vă sau mutați-vă în alte locații în funcție de nevoile dumneavoastră Mobilier ergonomic, de înaltă calitate Acces suplimentar la 60 metri pătrați de spațiu de lucru comun Access gratuity la salile de sedinta comunitate Prețurile încep de la 3280 RON *Prețul este în funcție de disponibilitate **Toate imaginile prezentate în această ofertă aparțin locațiilor noastre, dar este posibil să nu fie chiar din acest centru. Întrebați acum

60.0 m2

Sector 1, Bucuresti

Alăturați-vă unui mediu de co-working cooperativ în Regus Hermes
4

Alăturați-vă unui mediu de co-working cooperativ în Regus Hermes

Apucați-vă de treabă în mijlocul unei comunități ai cărei membri gândesc la fel ca dumneavoastră în spațiul nostru de birou comun. Spațiile noastre de co-working sunt concepute în așa fel încât să încurajeze colaborarea și vin la pachet cu toate dotările incluse. Rezervați o masă de birou dedicată sau treceți pe la noi și așezați-vă la o masă de birou prin rotație - deschideți orizonturile afacerii dumneavoastră către noi și noi posibilități. Conduceți-vă afacerea dintr-un parc de afaceri plin de viață Găsiți un echilibru perfect între viața profesională și viața personală în București, înconjurați de companii și zone rezidențiale în egală măsură. Centrul Hermes este o clădire de sticlă impunătoare, într-una dintre cele mai importante zone comerciale ale capitalei, la doar 10 minute de cartierul central de afaceri. Lucrați productiv în spații aerisite și luminoase, făcând pauze răcoritoare în cafeneaua tentantă. Ați terminat munca pe ziua de azi? Relaxați-vă într-unul dintre numeroasele restaurante și cafenele din apropiere sau faceți o scurtă plimbare cu autobuzul pentru a vă bucura de atracțiile și sunetele din centrul Bucureștiului. Regus co-working include: Acces la rețeaua noastră globală cu mii de locații în întreaga lume Echipă de asistență și personal de recepție bine pregătit Tehnologie și rețea Wi-Fi sigure, la standarde profesionale Access la Imprimanta și la servicii de asistență administrativă Curățenie, utilități, mentenanta, mobilier, wifi și servicii de pază Spațiu de birou disponibil cu ora, cu ziua sau cu luna Alegeți între o zonă de lucru tip open-plan sau un spațiu de birou comun Opțiunea de a alege o masă de birou dedicată rezervată exclusiv pentru dumneavoastră Evenimente periodice de networking și comunitate Rezervare simplă și administrare cont prin aplicația noastră *Prețul este în funcție de disponibilitate **Toate imaginile prezentate în această ofertă aparțin locațiilor noastre, dar este posibil să nu fie chiar din acest centru. Întrebați acum

30.0 m2

Sector 1, Bucuresti

Spațiu de co-working în Regus Charles de Gaulle Plaza
10

Spațiu de co-working în Regus Charles de Gaulle Plaza

Apucați-vă de treabă în mijlocul unei comunități ai cărei membri gândesc la fel ca dumneavoastră în spațiul nostru de birou comun. Spațiile noastre de co-working sunt concepute în așa fel încât să încurajeze colaborarea și vin la pachet cu toate dotările incluse. Rezervați o masă de birou dedicată sau treceți pe la noi și așezați-vă la o masă de birou prin rotație - deschideți orizonturile afacerii dumneavoastră către noi și noi posibilități. Bucurați-vă de priveliște în spațiul de lucru dintr-un centru global Alăturați-vă numeroaselor companii renumite într-o locație proeminentă din București. Charles de Gaulle Plaza este o clădire impunătoare, cu vedere inspiratoare la Parcul Herăstrău și accesibilitate excelentă datorită stației de metrou din apropiere. Lucrați productiv în birouri premium, săli de întâlniri și spații deschise care beneficiază de lumină naturală prin ferestre ample din podea până în tavan. Reîmprospătați-vă în cafeneaua din incintă sau faceți o scurtă plimbare până la una dintre numeroasele cafenele și restaurante din apropiere. Regus co-working include: Acces la rețeaua noastră globală cu mii de locații în întreaga lume Echipă de asistență și personal de recepție bine pregătit Tehnologie și rețea Wi-Fi sigure, la standarde profesionale Access la Imprimanta și la servicii de asistență administrativă Curățenie, utilități, mentenanta, mobilier, wifi și servicii de pază Spațiu de birou disponibil cu ora, cu ziua sau cu luna Alegeți între o zonă de lucru tip open-plan sau un spațiu de birou comun Opțiunea de a alege o masă de birou dedicată rezervată exclusiv pentru dumneavoastră Evenimente periodice de networking și comunitate Rezervare simplă și administrare cont prin aplicația noastră *Prețul este în funcție de disponibilitate **Toate imaginile prezentate în această ofertă aparțin locațiilor noastre, dar este posibil să nu fie chiar din acest centru. Întrebați acum

30.0 m2

Sector 1, Bucuresti

Acces nelimitat la spații de co-working în Regus City Centre
5

Acces nelimitat la spații de co-working în Regus City Centre

Lucrați oriunde și oricum simțiți nevoia, cu un abonament Regus pentru co-working. Cu prețuri începând de la 359 RON, oferim flexibilitatea și libertatea de adaptare la orice stil de lucru. Pur și simplu intrați în orice locație din rețeaua noastră globală extinsă și apucați-vă de lucru oricât de rar sau des aveți nevoie. Lucrați într-o clădire modernă de clasă A într-o zonă comercială dinamică Creați un sediu pentru afacerea dumneavoastră în inima capitalei românești. Spațiul nostru de lucru din Str. C.A. Rosetti nr. 17 ocupă șapte etaje ale unei clădiri moderne de birouri, finisate în stil contemporan, pentru a oferi afacerii dumneavoastră un sediu impresionant. Munciți productiv în spații de lucru luminoase și aerisite, proiectate pentru a încuraja un spirit de colaborare. Bucurați-vă de băuturi răcoritoare de la cafeneaua de pe terasă. E timpul pentru o pauză? Găsiți magazine, cafenele, restaurante și hoteluri la câțiva pași distanță pentru a profita la maximum de timpul liber. Un abonament Regus pentru co-working include: Masă de birou nededicată într-un spațiu de co-working pentru dumneavoastră și un invitat Acces la rețeaua noastră globală cu mii de locații în întreaga lume Tehnologie și rețea Wi-Fi sigure, la standarde profesionale access la imprimante și la servicii de asistență administrativă Echipă de asistență și personal de recepție bine pregătit Curățenie, utilități și servicii de pază Evenimente periodice de networking și comunitate Rezervare simplă și administrare cont prin aplicația noastră Produsul nu se poate utiliza pentru inregistrare sediu social *Prețul este în funcție de disponibilitate **Toate imaginile prezentate în această ofertă aparțin locațiilor noastre, dar este posibil să nu fie chiar din acest centru. Întrebați acum

10.0 m2

Sector 2, Bucuresti

Spațiu de birou privat pentru 3 persoane în Regus Anchor Business Centre
10

Spațiu de birou privat pentru 3 persoane în Regus Anchor Business Centre

"Spațiu de lucru productiv pentru trei persoane cu toate serviciile incluse. O locație centrală, ușor accesibilă, plină de spații productive Bucurați-vă de o navetă simplă către acest spațiu de lucru accesibil, cu excelente legături de transport prin întreg Bucureștiul. Centrul Anchor este aproape de autostrada A1 și este accesibil cu autobuzul, tramvaiul, metroul și mașina, ceea ce le permite oaspeților să vă viziteze ușor. Fiți productiv în spații luminoase și aerisite datorită ferestrelor din podea până în tavan din întreaga clădire. Părăsiți-vă biroul și încărcați-vă bateriile la cafeneaua din incintă, sau încercați una dintre numeroasele cafenele și restaurante din centrul comercial de la parter. Construiți un cămin pentru afacerea dumneavoastră cu un spațiu de birou privat de 15 metri pătrați în Regus Anchor Business Centre, ideal pentru 3 angajați. Birourile noastre medii sunt complet echipate și au toate serviciile incluse - de la mobilier la rețeaua WiFi de mare viteză - ca dumneavoastră să vă puteți concentra pe dezvoltarea afacerii dumneavoastră. Găsiți un spațiu de birou flexibil pe care îl puteți închiria fie și numai pentru o zi, sau rămâneți la noi pentru mai mult timp și personalizați-vă spațiul pentru a-l potrivi nevoilor specifice ale afacerii dumneavoastră. Biroul privat Regus include: Acces la rețeaua noastră globală cu mii de locații în întreaga lume Echipă de asistență și personal de recepție bine pregătit Tehnologie și rețea Wi-Fi sigure, la standarde profesionale Imprimante și acces la servicii de asistență administrativă Curățenie, utilități, mentenanta, mobilier, wifi și servicii de pază Spațiu de birou disponibil cu ora, cu ziua sau cu luna Evenimente periodice de networking și comunitate Rezervare simplă și administrare cont prin aplicația noastră Configurații personalizabile și flexibile Extindeți-vă sau mutați-vă în alte locații în funcție de nevoile dumneavoastră Mobilier ergonomic, de înaltă calitate Acces suplimentar la 60 metri pătrați de spațiu de lucru comun Access gratuit la salile de sedinta comunitate Prețurile încep de la 2990 RON *Prețul este în funcție de disponibilitate **Toate imaginile prezentate în această ofertă aparțin locațiilor noastre, dar este posibil să nu fie chiar din acest centru. Întrebați acum"

60.0 m2

Sector 6, Bucuresti

Abonamente flexibile de co-working în Regus Charles de Gaulle Plaza
8

Abonamente flexibile de co-working în Regus Charles de Gaulle Plaza

Lucrați oriunde și oricum simțiți nevoia, cu un abonament Regus pentru co-working. Cu prețuri începând de la 359 RON, oferim flexibilitatea și libertatea de adaptare la orice stil de lucru. Pur și simplu intrați în orice locație din rețeaua noastră globală extinsă și apucați-vă de lucru oricât de rar sau des aveți nevoie. Bucurați-vă de priveliște în spațiul de lucru dintr-un centru global Alăturați-vă numeroaselor companii renumite într-o locație proeminentă din București. Charles de Gaulle Plaza este o clădire impunătoare, cu vedere inspiratoare la Parcul Herăstrău și accesibilitate excelentă datorită stației de metrou din apropiere. Lucrați productiv în birouri premium, săli de întâlniri și spații deschise care beneficiază de lumină naturală prin ferestre ample din podea până în tavan. Reîmprospătați-vă în cafeneaua din incintă sau faceți o scurtă plimbare până la una dintre numeroasele cafenele și restaurante din apropiere. Un abonament Regus pentru co-working include: Masă de birou nededicată într-un spațiu de co-working pentru dumneavoastră și un invitat Acces la rețeaua noastră globală cu mii de locații în întreaga lume Tehnologie și rețea Wi-Fi sigure, la standarde profesionale access la imprimante și la servicii de asistență administrativă Echipă de asistență și personal de recepție bine pregătit Curățenie, utilități și servicii de pază Evenimente periodice de networking și comunitate Rezervare simplă și administrare cont prin aplicația noastră Produsul nu se poate utiliza pentru inregistrare sediu social *Prețul este în funcție de disponibilitate **Toate imaginile prezentate în această ofertă aparțin locațiilor noastre, dar este posibil să nu fie chiar din acest centru. Întrebați acum

10.0 m2

Sector 1, Bucuresti

Acces nelimitat la spații de co-working în Regus Anchor Business Centre
6

Acces nelimitat la spații de co-working în Regus Anchor Business Centre

Lucrați oriunde și oricum simțiți nevoia, cu un abonament Regus pentru co-working. Cu prețuri începând de la 359 RON, oferim flexibilitatea și libertatea de adaptare la orice stil de lucru. Pur și simplu intrați în orice locație din rețeaua noastră globală extinsă și apucați-vă de lucru oricât de rar sau des aveți nevoie. O locație centrală, ușor accesibilă, plină de spații productive Bucurați-vă de o navetă simplă către acest spațiu de lucru accesibil, cu excelente legături de transport prin întreg Bucureștiul. Centrul Anchor este aproape de autostrada A1 și este accesibil cu autobuzul, tramvaiul, metroul și mașina, ceea ce le permite oaspeților să vă viziteze ușor. Fiți productiv în spații luminoase și aerisite datorită ferestrelor din podea până în tavan din întreaga clădire. Părăsiți-vă biroul și încărcați-vă bateriile la cafeneaua din incintă, sau încercați una dintre numeroasele cafenele și restaurante din centrul comercial de la parter. Un abonament Regus pentru co-working include: Masă de birou nededicată într-un spațiu de co-working pentru dumneavoastră și un invitat Acces la rețeaua noastră globală cu mii de locații în întreaga lume Tehnologie și rețea Wi-Fi sigure, la standarde profesionale access la imprimante și la servicii de asistență administrativă Echipă de asistență și personal de recepție bine pregătit Curățenie, utilități și servicii de pază Evenimente periodice de networking și comunitate Rezervare simplă și administrare cont prin aplicația noastră Produsul nu se poate utiliza pentru inregistrare sediu social *Prețul este în funcție de disponibilitate **Toate imaginile prezentate în această ofertă aparțin locațiilor noastre, dar este posibil să nu fie chiar din acest centru. Întrebați acum

10.0 m2

Sector 6, Bucuresti

Acces all-inclusive la spațiul de co-working în Regus Anchor Business Centre
7

Acces all-inclusive la spațiul de co-working în Regus Anchor Business Centre

Apucați-vă de treabă în mijlocul unei comunități ai cărei membri gândesc la fel ca dumneavoastră în spațiul nostru de birou comun. Spațiile noastre de co-working sunt concepute în așa fel încât să încurajeze colaborarea și vin la pachet cu toate dotările incluse. Rezervați o masă de birou dedicată sau treceți pe la noi și așezați-vă la o masă de birou prin rotație - deschideți orizonturile afacerii dumneavoastră către noi și noi posibilități. O locație centrală, ușor accesibilă, plină de spații productive Bucurați-vă de o navetă simplă către acest spațiu de lucru accesibil, cu excelente legături de transport prin întreg Bucureștiul. Centrul Anchor este aproape de autostrada A1 și este accesibil cu autobuzul, tramvaiul, metroul și mașina, ceea ce le permite oaspeților să vă viziteze ușor. Fiți productiv în spații luminoase și aerisite datorită ferestrelor din podea până în tavan din întreaga clădire. Părăsiți-vă biroul și încărcați-vă bateriile la cafeneaua din incintă, sau încercați una dintre numeroasele cafenele și restaurante din centrul comercial de la parter. Regus co-working include: Acces la rețeaua noastră globală cu mii de locații în întreaga lume Echipă de asistență și personal de recepție bine pregătit Tehnologie și rețea Wi-Fi sigure, la standarde profesionale Access la Imprimanta și la servicii de asistență administrativă Curățenie, utilități, mentenanta, mobilier, wifi și servicii de pază Spațiu de birou disponibil cu ora, cu ziua sau cu luna Alegeți între o zonă de lucru tip open-plan sau un spațiu de birou comun Opțiunea de a alege o masă de birou dedicată rezervată exclusiv pentru dumneavoastră Evenimente periodice de networking și comunitate Rezervare simplă și administrare cont prin aplicația noastră *Prețul este în funcție de disponibilitate **Toate imaginile prezentate în această ofertă aparțin locațiilor noastre, dar este posibil să nu fie chiar din acest centru. Întrebați acum

30.0 m2

Sector 6, Bucuresti

Spațiu de birou privat pentru 1 persoană în Charles de Gaulle Plaza
10

Spațiu de birou privat pentru 1 persoană în Charles de Gaulle Plaza

Concentrați-vă asupra dezvoltării afacerii dumneavoastră într-un birou profesional doar pentru dumneavoastră. Bucurați-vă de priveliște în spațiul de lucru dintr-un centru global Alăturați-vă numeroaselor companii renumite într-o locație proeminentă din București. Charles de Gaulle Plaza este o clădire impunătoare, cu vedere inspiratoare la Parcul Herăstrău și accesibilitate excelentă datorită stației de metrou din apropiere. Lucrați productiv în birouri premium, săli de întâlniri și spații deschise care beneficiază de lumină naturală prin ferestre ample din podea până în tavan. Reîmprospătați-vă în cafeneaua din incintă sau faceți o scurtă plimbare până la una dintre numeroasele cafenele și restaurante din apropiere. Construiți un cămin pentru afacerea dumneavoastră cu un spațiu de birou privat de 8 metri pătrați în Charles de Gaulle Plaza, ideal pentru 1 angajat. Birourile noastre mici sunt complet echipate și au toate serviciile incluse - de la mobilier la rețeaua WiFi de mare viteză - ca dumneavoastră să vă puteți concentra pe dezvoltarea afacerii dumneavoastră. Găsiți un spațiu de birou flexibil pe care îl puteți închiria fie și numai pentru o zi, sau rămâneți la noi pentru mai mult timp și personalizați-vă spațiul pentru a-l potrivi nevoilor specifice ale afacerii dumneavoastră. Biroul privat Regus include: Acces la rețeaua noastră globală cu mii de locații în întreaga lume Echipă de asistență și personal de recepție bine pregătit Tehnologie și rețea Wi-Fi sigure, la standarde profesionale Imprimante și acces la servicii de asistență administrativă Curățenie, utilități, mentenanta, mobilier, wifi și servicii de pază Spațiu de birou disponibil cu ora, cu ziua sau cu luna Evenimente periodice de networking și comunitate Rezervare simplă și administrare cont prin aplicația noastră Configurații personalizabile și flexibile Extindeți-vă sau mutați-vă în alte locații în funcție de nevoile dumneavoastră Mobilier ergonomic, de înaltă calitate Acces suplimentar la 50 metri pătrați de spațiu de lucru comun Access gratuity la salile de sedinta comunitate Prețurile încep de la 2250 RON *Prețul este în funcție de disponibilitate **Toate imaginile prezentate în această ofertă aparțin locațiilor noastre, dar este posibil să nu fie chiar din acest centru. Întrebați acum

50.0 m2

Sector 1, Bucuresti

Birou virtual în Regus City Centre
5

Birou virtual în Regus City Centre

Creați-vă prezența de business rapid, cu o adresă profesională imediată și toate serviciile de birou virtual de care aveți nevoie. Alegeți din mii de locații disponibile, pentru a vă poziționa afacerea oriunde e nevoie să fiți prezenți. Lucrați într-o clădire modernă de clasă A într-o zonă comercială dinamică Creați un sediu pentru afacerea dumneavoastră în inima capitalei românești. Spațiul nostru de lucru din Str. C.A. Rosetti nr. 17 ocupă șapte etaje ale unei clădiri moderne de birouri, finisate în stil contemporan, pentru a oferi afacerii dumneavoastră un sediu impresionant. Munciți productiv în spații de lucru luminoase și aerisite, proiectate pentru a încuraja un spirit de colaborare. Bucurați-vă de băuturi răcoritoare de la cafeneaua de pe terasă. E timpul pentru o pauză? Găsiți magazine, cafenele, restaurante și hoteluri la câțiva pași distanță pentru a profita la maximum de timpul liber. Biroul virtual Regus include: Opțiuni care variază de la o adresă de afaceri locală la numere de telefon și acces la spațiul de lucru Personal de recepție profesionist pentru întâmpinarea oaspeților Asistență clienți disponibilă non-stop Evenimente periodice de networking și comunitate Redirecționare zilnică, săptămânală sau ad-hoc a corespondenței Posibilitatea de a alege un număr de telefon regional sau național Servicii profesionale de preluare a apelurilor telefonice ASISTENȚĂ ADMINISTRATIVĂ Acces la spații de birouri sau de co-working oricând și oricum doriți Acest produs nu poate fi utilizat pentru inregistrare sediu social Prețurile încep de la 429 RON *Prețul este în funcție de disponibilitate **Toate imaginile prezentate în această ofertă aparțin locațiilor noastre, dar este posibil să nu fie chiar din acest centru. Întrebați acum

5.0 m2

Sector 2, Bucuresti

Spațiu de birou privat pentru 4 persoane în Regus Hermes
8

Spațiu de birou privat pentru 4 persoane în Regus Hermes

Rezervați un spațiu de birou complet echipat pentru patru persoane și ne vom asigura că totul decurge fără probleme. Conduceți-vă afacerea dintr-un parc de afaceri plin de viață Găsiți un echilibru perfect între viața profesională și viața personală în București, înconjurați de companii și zone rezidențiale în egală măsură. Centrul Hermes este o clădire de sticlă impunătoare, într-una dintre cele mai importante zone comerciale ale capitalei, la doar 10 minute de cartierul central de afaceri. Lucrați productiv în spații aerisite și luminoase, făcând pauze răcoritoare în cafeneaua tentantă. Ați terminat munca pe ziua de azi? Relaxați-vă într-unul dintre numeroasele restaurante și cafenele din apropiere sau faceți o scurtă plimbare cu autobuzul pentru a vă bucura de atracțiile și sunetele din centrul Bucureștiului. Construiți un cămin pentru afacerea dumneavoastră cu un spațiu de birou privat de 20 metri pătrați în Regus Hermes, ideal pentru 4 angajați. Birourile noastre medii sunt complet echipate și au toate serviciile incluse - de la mobilier la rețeaua WiFi de mare viteză - ca dumneavoastră să vă puteți concentra pe dezvoltarea afacerii dumneavoastră. Găsiți un spațiu de birou flexibil pe care îl puteți închiria fie și numai pentru o zi, sau rămâneți la noi pentru mai mult timp și personalizați-vă spațiul pentru a-l potrivi nevoilor specifice ale afacerii dumneavoastră. Biroul privat Regus include: Acces la rețeaua noastră globală cu mii de locații în întreaga lume Echipă de asistență și personal de recepție bine pregătit Tehnologie și rețea Wi-Fi sigure, la standarde profesionale Imprimante și acces la servicii de asistență administrativă Curățenie, utilități, mentenanta, mobilier, wifi și servicii de pază Spațiu de birou disponibil cu ora, cu ziua sau cu luna Evenimente periodice de networking și comunitate Rezervare simplă și administrare cont prin aplicația noastră Configurații personalizabile și flexibile Extindeți-vă sau mutați-vă în alte locații în funcție de nevoile dumneavoastră Mobilier ergonomic, de înaltă calitate Acces suplimentar la 60 metri pătrați de spațiu de lucru comun Access gratuity la salile de sedinta comunitate Prețurile încep de la 3770 RON *Prețul este în funcție de disponibilitate **Toate imaginile prezentate în această ofertă aparțin locațiilor noastre, dar este posibil să nu fie chiar din acest centru. Întrebați acum

60.0 m2

Sector 2, Bucuresti